úterý 24. února 2015

Mýdla


Děti dostaly od Ježíška mýdla s žabkami uvnitř. Koukala jsem kde bych koupila další až je vymydlí a nenašla jsem. Našla jsem ale e-shop, kde se dá koupit mýdlová hmota. Nejen hmota, mají i nepřeberně vůní, formiček a jiných nezbytností. Koupila jsem tedy 1kg průhledné a 1kg bílé hmoty. A pozvala kamarádky i s dětmi na mejdlo! Holky přinesly silikonové formičky. A pro děti jsme nachystaly drobnosti na zalití. Rybky, lišejníky, mušličky a skleněné kamínky. Roztavení, míchání vůní a zalívání dětmi připravených formiček se ujala kamarádka a za chvíli bylo hotovo. Po procházce jsem se už mohli kochat novými mejdlíčky.




 Neprůhledná verze s kávou by chtěla trochu zamíchat, ale i tak voní krásně.


Ze dvou kil hmoty jsme si každá odnesla 6 menších mýdel. Bylo nás pět. Nejvíc se mi líbil medvídek s lišejníkem v bříšku...ale ten nebyl náš a na fotce ho nemám.

1 komentář: