neděle 1. února 2015

Batman a Elsa


Filmu by se určitě hodně bál, ve školce si ale s klukama na superhrdiny hrají. A tak chtěl Toník na maškarní za Batmana. Udělal mi radost, protože to není nesplnitelné přání. Ba naopak, kostým Batmana se dá ušít snadno.

Na vliesofix jsem obkreslila znak netopýra. 


Nažehlila na černý a žlutý kousek látky.


Vystřihla.


Přižehlila na černé triko.


Přišila hustým cikcakem. Aby se znak nevlnil podložila jsem ho papírem, který se pak snadno odtrhne.


Kuklu jsem ušila podle volně stažitelného Ottobre střihu. Z boku jsem přišila netopýří uši. 
A pře oči jsme dali masku z černého papíru.


Pláštěnka by byla krásná ušitá podle stejného střihu jako tahle. Já ale šetřila látkou i časem. A ušila ji jen z obdélníku. Do něj jsem udělala menší půlkruhový výstřih na krk. Olemovala ho proužkem fleesu, kterým se i zaváže kolem krku. 


A tady hlídá malý superhrdina ledovou královnu Elsu. Které byl modrý pláštík málo blýskavý. Dostala tedy lepší, blyštivější i se sukýnkou. Kostým sice není nijak věrný pohádkové předloze, ale kdo by nepoznal, tomu Kristý sama napoví. Aneb "žíkej mi kuálovno"!







Žádné komentáře:

Okomentovat