čtvrtek 6. listopadu 2014

Lucerničky



Chystali jsme se na průvod se světýlky za světlem. Našla jsem krásnou inspiraci na výrobu lampionů. Výroba není nijak těžká, jen je potřeba myslet na to, že pokud klepnete do prázdné plechovky tupým hřebíkem, stěny se při prorážení promáčknou. Doporučuje se naplnit pískem. Já to nakonec vyvrtala vrtačkou (plechovku jsem navlekla na kus dřeva, které jsem upnula do svěráku), jen pak jsou dírky poměrně ostré a je potřeba je zbrousit.

Lampiony vypadají dobře jen tak - stříbrné,


ale my je chtěli natřít. Tedy spíš přestříkat, a vypadají ještě líp!






V průvodu šli taky kluci s lampiony z plechovek od piva. Měli do nich krásně vyřezané strašáky, fotka je šílená, je to výřez, ale pro ilustraci ji sem dám.


 Průvod byl krásný, jen na focení chyběly ruce. Ty držely Kristýnku nebo lampiony...Ale jednu krásně rozmazanou tu mám :-)













Žádné komentáře:

Okomentovat