pondělí 20. října 2014

Dárek


Mám čím dál větší mezery mezi příspěvky. Tak to nahrnu najednou. V září jsme se hlavně chystali na velikou  a krásnou svatbu. Na svatbu kde bylo spousty dětí. A nevěsta na ně myslela a krom laskomin a dobrot pro ně nachystala bojovku s pokladem. Poklad to byl pořádný, v dřevěné truhlici se ukrývaly zase laskominy schované v malých kapsičkách...





...pestrobarevné šišaté míčky ze zbytků látek...



...v truhle byl i had a pár měkkých rybek.



To ale nebylo všechno, do plnění truhlice se totiž zapojily i jiné šikovné ruce, jejich poklady ale bohužel vyfocené nemám!

Co jsem si vyfotit musela je krásně zabalený balíček s látkami od Meluzínky. Bonbonek se vyfotit nestihl, ale byl moc dobrý!



Měla jsem v plánu ušít Jirkovi a Toníkovi stejné kravaty, jen mě bohužel nenapadlo podívat se na návod dřív, než objednat látky. A tak jsem šila kravatu jen Tondovi, na Jirku by nezbylo. Šití jsem si pořádně ulehčila, je to taková atrapa kravaty, ale špatně nevypadá ;-) Motýlek se mi líbil víc, ale klukům ne, co nadělat!


Ještě zbývalo vyrobit svatební dar. Novomanželé si přáli peníze. A tak jsme jim to krapet zajinačili. Do akvárka jsme s dětmi nalepili vodu a řasy z papíru a na vystřihané barevné rybky kancelářskými sponkami připevnili peníze. Nevěsta s ženichem dostali pruty a lovili a lovili. Šlo o hodně, vítěz totiž bude spravovat rodinnou kasu. Po vyhraném zápasu (k radosti všech bude dál kasu držet ženich) nastal boj o pruty, aneb dvacet prutů jsme pro děti vážně neměli, i akvárko bylo pro bandu malých rybářů malé...poučení pro příště - na svatbu s více dětmi to chce alespoň nafukovací bazének!!!



Ještě malé přání...dort se nějak nabízel sám...Protože sladký život jim přeci všichni přejeme ;-)



Návod na míčky je třeba tady a na dětskou kravatu tady a taky tady. Pozor, ty kravaty vypadaji mnohem líp než ta moje ;-)!









4 komentáře:

  1. teda krasa!! a svatbu jste si museli opravdu uzit!! az se budu vdavat, tak vas pozvu, takove darky by se mi taky tuuuze libily!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatba byly parádní a na vaší rádi přijedem ;-) Jen tedy dárky pro vás by se asi spíš než kolem rybek točily kolem kol, co?

      Vymazat
  2. musím napsat jako nevěsta, které tohle vše bylo chystané, že to bylo dokonalé a moc děkuji. Všechny děcka se vrhly na akvárko s rybičkami, svatebčané chválili i poklad a vše prostě na jedničku. Jíťo a Jirko jste šikulky. Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo jen nás nepřechval, co kdybysme zpychli! Svatba byla krásná, už se těším na fotky :-)!

      Vymazat