středa 28. května 2014

Proužky



Pro Lukáška a jeho taťku vznikly dvě proužkovaný trika. Jednoduchý, ale při stříhámí a sesazování jsem se krapet potrápila. Každopádně z nich mám radost, tak snad budou mít i páni kluci. 


O maličký oživení se postaraly stužky z farbenmixu. 



V hlavě jsem ale měla ještě jedny šatičky pro Kristý. Ne že by jich měla málo, ale šlo takový kombinaci odolat? Střih vychází ze střihu z Ottobre, jen jsem spodek navlnila a přidala ještě jeden kontrastní lem. 


Kristý mi pomáhala špendlit...


...do boku přišla stužka s kákou...


...a jako třešnička na závěr...jablíčka! 


...rukávky jsem poprvé řasila na overlocku a nevím, proč jsem se toho tolik bála, výsledek je super. 


Malá námořnice, nebo spíš pirátka!




5 komentářů:

  1. Krásné! Šatky super! Áďa šaty nepotřebuje, nepotřebuje, nepotřebuje.... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že nepotřebuje...;-)

      Vymazat
    2. to je nádhera, a hlavně šiješ neuvěřitelně rychle!!!!

      Vymazat
    3. Hani děkuju! A já si pořád připadám jako šnek..;-)

      Vymazat
  2. To je prostě námořnická krása.

    OdpovědětVymazat