středa 7. května 2014

Nová várka kapes


Dlouho jsem si s nimi hrála, ale konečně už nastal čas a vypustím je do světa. Co? Nové kapsy, které budou nejen hřát, ale i spolehlivě chránit děti před deštěm. 

Jsou tři a jsou z letního softshellu. Je to softshell tenčí podžehlený jen úpletem. Kapsy jsou první věci co jsem z letního softshellu šila a moc se mi líbí ty barvy. Červená je jasná a výrazná, tyrkysová je jak hladina horského jezera a šedivá taková městsky elegantní. 

Na kapsách jsem pozměnila zapínání. Popruhy se nemusí vázat, jen se jednoduše zacvaknou přezky a dotáhnou podle potřeby. Přezky se dají dotahovat z obou stran, to je hodně praktické. 



Uvnitř kapes je nacvakávací zateplovací vrstva z dvojitého fleesu, která se dá snadno sundat/nandat. Může sloužit i jako přebalovací podložka, nebo jako podprdelník, třeba na kojení venku v přírodě. 




Regulace pomocí gumiček po obvodu kapsy, kolem krčku a kapucky zůstaly stejné jako u předchozích kapes. 

Ani novým kapsám nechybí kapsy na ruce nosičů nebo nějaké ty drobnosti. Aby do nich při dešti nezatékalo mají svrchu krycí légy. Po stranách jsou do švu všité ozdobné stužky. 








Plochy kapes oživují aplikace s nažehlenými reflexními detaily, ty se můžou často hodit.










2 komentáře:

  1. Páni, tak ty jsou tedy vymakané! Ta odepínací zateplená vrstva, to je výborný nápad. A vlastně i to, udělat nepromokavou kapsu ze softshellu ... kdysi jsem si šila kapsu z flísu a když jsem přemýšlela o variantě do deště, chtěla jsem použít šusták, ale softshell bude určitě také parádně sloužit...

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,
    měla bych zájem, za kolik ji prodáváte? stalkingcb@seznam.cz
    Andrea Vybíralová

    OdpovědětVymazat