čtvrtek 27. března 2014

Kukly



Vloni na jaře jsem ušila pro naše děti kukly pod helmu na kolo. Kamarádka říkala, že jejich Ema ani za nic
kuklu nechce. To byla výzva.
Na kuklu padlo babičky růžové vyřazené tričko, ozdobily jí kytičky a kolečka z kytkaté látky. Třešničkou na dortu byl zvlněný lem. Malá Ema kuklu nosila jak jen mohla...



 Letos jí už hlavička povyrostla a Ema potřebovala kuklu větší. Přála si zase růžovou. Jenže v zásobách už nic růžového nebylo. Kukla je tedy fialová. Parádu na ní dělá kytka ručně přišitá a lem se zase vesele vlní. Ema jí hned nadšeně vyzkoušela a myslím, že ani nevadilo, že neni růžová...




Střih na kuklu je volně ke stažení tady:
http://www.ottobredesign.com/en/print/pdf/dragon_balaclava_en.pdf

2 komentáře:

  1. Podle tohoto strihu jsem zkousela v minulosti ušít několik kukel a nikdy detem hezky nesedely. Musela jsem ruzně přešívat, přidávat látku na "nakrčník" i na čelo. Musela jste si střih upravit, nebo mi ho moje tiskárna vyjela zmenšený a proto dětem nesedí? Děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám seděly pěkně, ale taky už jsem slyšela, že kdekdo upravoval...

      Vymazat