sobota 18. ledna 2014

Psaníčko


Máme v plánu zaplesat. Šaty už mám, jsou černé a bílé. Psaníčko jsem nikdy neměla, vždycky to jistily Jiřího kapsy. Teď mi ale přišlo, že ho potřebuji. Hledala jsem co by se z mých zásob na černobílou notu hodilo. A tak vzniklo psaníčko ze zbytku záclony na černé látce.


Uvnitř je podšité barevnější ikeáckou bavlnou a vystužené (nevím jak se ta výstuha jmenuje, takový pevnější jakoby filc).


Navrch to chtělo něčím ozdobit, a tak vznikla brož.


Brož je ze zbytků košile, ze které jsem šila Máši kostým. Navrch ji zdobí krásná černobílá vinutka od našeho dědy.


A ještě jedna menší brož, co si plánuji připnout na šaty. Zase s dědovo vinutkou.


Střih: podle délky zipu jsem ustřihla obdélníky (2x záclona, 2x černá látka, 2x podšívka) návodů na podobná psaníčka / taštičky je spousty. Jeden namátkou tady.

Jak na kvítkové brože se dozvíte například tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat