středa 22. ledna 2014

Nosítka



Na Toníka jsme měli půjčený šátek. Kristý jsem nosila nejprve v elastickém a když už nestačil, bylo potřeba něco ušít. První nosítko - mei tai jsem šila podle návodu na A Fuller Day. A byla jsem moc spokojená. Ušito bylo vcelku rychle. Jako výztuhu ramenních a bederních popruhů jsem použila karimatku. Na fotce je v nosítku tříměsíční Kristýnka.   


Jiří ale chtěl něco uživatelsky příjemnějšího. Tak jsem za velké pomoci kamarádky Táni ušila ergo nosítko. Jsem ráda, že ho máme, nahodí se hned a v nasazení je skoro denně. 



Roční Kristýnka se nosí v rakouských Alpách.


I v Českém Krumlově.


Krásný fotonávod na ušití podobného ergo nosítka má na blogu Sufik. A kdo si netroufá na šití tomu můžu doporučit Táni nosítka.

Fotky jsou naše, až na tu poslední, tu vyfotila Eva Knollová - díky Evi.

Žádné komentáře:

Okomentovat